Doprava a platba

Způsoby dopravy


V detailu produktu můžete vidět cenu nejlevnější přepravy, za kterou Vám zboží můžeme doručit. V prvním kroku košíku poté můžete zvolit, který způsob doručení Vám bude nejvíce vyhovovat.  
  1. DPD ParcelShop - balíková přeprava, vybírat můžete z více než 3.000 výdejních míst a boxů
  2. DPD CZ - balíková přeprava na zvolenou adresu
  3. 123Kurýr  - balíková přeprava na zvolenou adresu
  4. WeDo - balíková přeprava na zvolenou adresu
  5. Fofr - rozměrné balíky a palety na zvolenou adresu
  6. Toptrans - rozměrné balíky a palety na zvolenou adresu
Přepravní společnost Toptrans
Toptrans – Denní doručení palet a rozměrných balíků
Rozměrné balíky nebo palety jsou doručovány řidičem přepravní společnosti Toptrans v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hodin. Pokud vás kurýr nezastihne v den doručení zásilky, pokusí se vám ji doručit následující pracovní den. Poté bude uložena na nejbližším depu k vyzvednutí. Tato služba je bez příplatku.
 Doplňkové služby, které je možno objednat:

Toptrans – Toptime
Jedná se o nadstandardní službu s dopoledním doručením do 12:00 hodin následující pracovní den od odeslání zboží. Jedná se o příplatkovou službu, jejíž cenu je nutné předem poptat.
 
Toptrans – Top-privat
Jedná se o nadstandardní službu s večerním doručením od 16:00 – 20:00 hodin následující pracovní den od odeslání zboží. Jedná se o příplatkovou službu, která je možná pouze v místě depa společnosti Toptrans.
 
Toptrans – Top Comfort
Tuto službu oceníte v případě, kdy potřebujete pomoct vynést zásilku do patra a nikdo není nablízku. Podmínkou je vaše aktivní spolupráce s pracovníkem společnosti Toptrans a maximální hmotnost zásilky je max. 80 kg. Jedná se o příplatkovou službu, jejíž cenu je nutné předem poptat.
  
Toptrans – Top Comfort plus
Jedná se o nadstandardní službu s kompletním servisem. Dvoučlenná posádka přepravní společnosti vám zboží donese kamkoliv si řeknete, bez Vaší asistence. Navíc vše vybalí a přebytečný obalový materiál si odveze. Součástí služby není zapojení a instalace zakoupeného zboží. Hmotnost zásilky je max. 100 kg. Jedná se o příplatkovou službu, jejíž cenu je nutné předem poptat.
 
Všechny doplňkové služby jsou účtované samostatně a je nutné si o ně předem požádat. Po odeslání zboží již není možné si tuto službu doobjednat.
Máte o tyto doplňkové služby zájem? Napište název služby do poznámky objednávky nebo na e-mail info@koupelnovevybaveni.cz
 
Při požadavku zaslání zboží mimo ČR doporučujeme nejprve zaslat poptávku na e-mail info@koupelnovevybaveni.cz s uvedením přesné adresy dodání. Obratem Vám odešleme cenovou nabídku na přepravu. 
Doprava zdarma platí pouze pro zaslání zboží po České republice. Při objednání zboží, u kterého je uvedena doprava zdarma, nebude doprava účtována pouze u tohoto výrobku. Dopravné dalších položek objednávky, které nebude možné přibalit do jedné zásilky, bude účtováno. Ceny přeprav jednotlivých výrobků se nesčítají, účtována je pouze nejvyšší cena přepravy.   

Způsoby platby

Svou objednávku můžete uhradit několika způsoby. V prvním kroku nákupního košíku můžete volit mezi několika platebními metodami:

  1. Dobírka (platíte řidiči při převzetí zboží) – za výběr doběrečného účtujeme poplatek 50 Kč včetně DPH
  2. Bankovní převod - do několika minut po odeslání objednávky Vám dorazí do e-mailové schránky zálohová faktura vystavená automatem. Úhradu předem bankovním převodem zvýhodňujeme dodatečnou slevou 20Kč
  3. Platba kartou - ihned po dokončení objednávky budete přesměrováni na platební bránu GP Webpay

Expedice objednávky

Zboží označené SKLADEM expedujeme maximálně do 3 pracovních dnů od obdržení objednávky. Zboží, které aktuálně NEMÁME SKLADEM, zasíláme dle dodacích termínů výrobců a dodavatelů. Aktuální obvyklou dostupnost zboží uvádíme v detailu produktu. 
Objednáte-li si v rámci jedné objednávky více druhů zboží, u nichž jsou uvedeny různé lhůty dodání, expedujeme celou objednávku v rámci jedné zásilky. Dodání se proto vždy odvíjí od zboží s nejdelší lhůtou dodání.O expedici zásilky vás budeme informovat emailem.

Doručení zásilky

Dodací lhůta je do 3 pracovních dnů od předání zásilky přepravci. Kupující je povinen při předání zkontrolovat stav zboží a obalů. Je nezbytně nutné před řidičem zkontrolovat obsah zásilky (zda-li není poškozen). Případné nedostatky ihned zapište do přepravního listu! 

Pokud řidič neumožní kontrolu rozbalené zásilky, zapište do přepravního listu poznámku PŘEVZATO S VÝHRADOU - NEPOSKYTNUTA MOŽNOST PROHLÉDNUTÍ OBSAHU

Na pozdější reklamace mechanického poškození nebude brán zřetel!

Faktura / daňový doklad budou přiloženy uvnitř zásilky. Záruční list zpravidla není třeba a je nutná pouze faktura za zboží. 

Osobní vyzvednutí

Pro osobní vyzvednutí je zboží uloženo na odběrném místě po dobu 14-ti dnů. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté objednávky stornovány.

Nepřevzetí zásilky

V případě záměrného a bezdůvodného nepřevzetí zboží kupujícím (bez zjevného poškození obalu), může prodávající požadovat uhradit částku za vzniklé náklady spojené s dopravou a balením zboží. Výše škody bude vypočítána dle skutečných nákladů spojených s balením a odesláním nepřevzaté zásilky.

 

 
Slevy a novinky už vám neuniknou
Odeslat
©2024 Všechna práva vyhrazena
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení